PENGEDAR SHAKLEE KUALA TERENGGANU – VITAMINURUL.COM

PENGEDAR SHAKLEE KUALA TERENGGANU – VITAMINURUL.COM

Anda sedang mencari Pengedar Shaklee Kuala Terengganu atau Stokis Shaklee Kuala Terenganu? Selamat datang ke Vitaminurul.com, kerana kami lah Shaklee Cawangan Terengganu yang anda cari. Izinkan saya memperkenalkan diri. Saya Nurul Zakeyah, atau lebih mesra dengan...
PROMOSI OSTEMATRIX SEPTEMBER 2018

PROMOSI OSTEMATRIX SEPTEMBER 2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bulan September ini, Shaklee menawarkan promosi istimewa bagi produk terhangatnya iaitu Ostematrix, suplemen kalsium magnesium yang sangat penting untuk nutrisi harian kita.   PROMOSI OSTEMATRIX BELI 3 DISKAUN 5%   OSTEMATRIX Harga...
VITAMIN C CHEWABLE KINI KEMBALI

VITAMIN C CHEWABLE KINI KEMBALI

VITAMIN C CHEWABLE KINI KEMBALI     Setelah 2 tahun menghilang, kini Vitamin C Chewable Shaklee kembali menemui semua penggemarnya. Jika dahulu namanya ialah Chewable Vita-C, sekarang ia telah dikenali sebagai Chewable-C Plus bagi mengikut perubahan piawaian...

KELEBIHAN SKINCARE YOUTH SHAKLEE

Sejujurnya, sejak tahun lepas saya memang tercari-cari 1 jenama skincare yang ada set penjagaan lengkap wajah. Saya mahukan jenama yang dipercayai dan meyakinkan untuk diamalkan secara berdisiplin. Sebelum ni saya  campur-campur skincare dan tidak pernah mengamalkan...

KULIT CANTIK GLOWING DENGAN VITAMIN C SHAKLEE

RAHSIA KULIT CANTIK GLOWING ARTIS TERBONGKAR   Makan Vitamin C Shaklee secara konsisten, Inshaallah impian korang nak kulit sihat dan cantik akan jadi kenyataan. Artis-artis & instafamous pun ramai amalkan Vitamin C Shaklee ni tau. Antaranya Syifa Melvin &...

9 TANDA WAKTU SUBUR WANITA

Hai semua! Apa khabar? Semoga semuanya sihat-sihat dan gojes sentiasa ye. Hari ni saya nak berkongsi tentang 9 tanda waktu subur wanita. Wanita ni memang Allah ciptakan dengan sangat istimewa. Kadang-kadang kita selalu cakap suami susah nak faham diri kita, padahal...

SUSTAINED RELEASE VITAMIN C SHAKLEE

Sustained Release Vita-C Plus™   Harga: RM97.50 Kod Produk: 10104 (180 tablet) KKLIU 0611/2017 MAL13085068NC Vitamin C Shaklee, Vitamin C Semula Jadi Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama...

PROMOSI SEPTEMBER 2017: THE RADIANT 4 SHAKLEE

Siapa yang tak nak cantik kan? Dengan pengambilan nutrisi yang betul dan tepat, kulit cantik dan berseri bakal jadi kenyataan! Memperkenalkan The Radiant 4 Shaklee, promosi istimewa sepanjang September 2017 untuk korang yang mementingkan kecantikan dari dalam untuk...

RESEPI GRILLED CHICKEN WRAP YANG SEDAP

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua kawan-kawan pembaca yang Kak Jeki hargai. Hari ni saya nak share 1 resepi mudah bersempena dengan bulan Ramadhan yang akan tiba lagi 3 hari. Resepi ni nama omputehnya Grilled Chicken Wrap Kak Jeki’s Style :). Macam best...