PROMOSI ESP SHAKLEE JANUARI 2019

PROMOSI ESP SHAKLEE JANUARI 2019

PROMOSI ESP SHAKLEE JANUARI 2019 Jom kita tengok promosi menarik Shaklee bulan ini. 1) ENERGIZING SOY PROTEIN: BELI 6 CANISTER PERCUMA 1, BELI 2 CANISTER DISKAUN 5%     Harga normal 1 canister Shaklee ialah RM 161.25. (850 gram). Tawaran istimewa pada bulan ini:   1)...
ESP SHAKLEE – SOY PROTEIN ISOLATE POWDER

ESP SHAKLEE – SOY PROTEIN ISOLATE POWDER

ESP – Soy Protein Isolate Powder   Harga: RM161.25 (850 g)   ESP SHAKLEE, Memberikan Tenaga Berterusan dengan Kuasa Protein Tumbuhan   Kebanyakan orang tidak dapat mengekalkan tenaga atau stamina mereka sepanjang menjalani kehidupan seharian. Tingkatkan tenaga...

PROMOSI ESP SHAKLEE OKTOBER 2017

Hai semua! Kita dah masuk bulan Oktober la, kejap je masa berlalu kan? Dah nak masuk akhir tahun dah. Mesti ramai yang ternanti-nanti bilalah Shaklee nak buat promosi ESP Shaklee kan? Dah lama dah tunggu promosi ESP yang best tu. Saya pun sama tau, bila lagi nak beli...

PROMOSI ESP & VITALEA FOR CHILDREN MAC 2016

Assalamualaikum dan apa khabar semua pembaca Vitaminurul.com. Hari ni saya nak bagitau apa promosi Shaklee untuk bulan Mac 2016 ini. Yang pastinya memang best sebab produk kegemaran ramai pelanggan saya iaitu ESP ada promo tau!   KLIK SINI  untuk mengetahui...

SEPTEMBER 2015: PROMOSI ESP & VITALEA FOR CHILDREN

Assalamualaikum semua. Apa khabar? Dah tahu apa promo kita bulan ni?? Saya terlewat nak war-warkan di sini kerana kekangan masa, tapi bagi pelanggan-pelanggan setia kami, pasti sudah dapat tahu promonya dari hari pertama bulan September lagi bukan? 2 produk terpilih...

PROMOSI MAC 2014: SHAKLEE ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)

Assalamualaikum dan salam sejahtera, selamat datang Mac 2014 yang pasti penuh dengan kegembiraan dan kejayaan. Nampaknya kita telah menjengah ke bulan ke tiga dalam tahun ini, cepat benar masa berlalu. Seperti biasa setiap bulan Shaklee akan mengadakan promosi bagi...