Hai semua! Kita dah masuk bulan Oktober la, kejap je masa berlalu kan? Dah nak masuk akhir tahun dah. Mesti ramai yang ternanti-nanti bilalah Shaklee nak buat promosi ESP Shaklee kan? Dah lama dah tunggu promosi ESP yang best tu. Saya pun sama tau, bila lagi nak beli ESP pada harga diskaun kan 🙂 Nampaknya Oktober ini, Shaklee mendengar suara kita yang kerinduan ni. YEAY! bulan ini adalah bulan promosi ESP Shaklee!!

 

PROMOSI ESP SHAKLEE

BELI 4 ESP DAPAT 5% DISKAUN!!

promosi esp shaklee

 

 1 canister ESP ialah RM161.25, so kalau beli ESP 4 tong, korang perlu bayar RM 655.60 termasuk postage betul tak?

TETAPI! Istimewa bulan Oktober ini sahaja, dengan hanya RM600, korang akan dapat:

– 4 canister ESP
– Automatik free membership Shaklee (worth RM68.90)
– Free postage (worth RM10.60)

 

Energizing Soy Protein (ESP) ni ada banyak sangat khasiat, nak tau tak siapa antara yang digalakkan minum ESP ni?

  • Individu yang sibuk – ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan terasa lebih sihat dan cergas. Cuma bancuh saje dan anda sudahpun mendapat satu sajian minuman yang lazat dan memberi tenaga!
  • Individu yang ingin menurunkan berat badan – Hanya bancuh ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberi rasa kenyang yang lebih lama. Dapatlah kita jimatkan pengambilan kalori berbanding mengambil nasi lemak, roti canai dll sebagai sarapan kan.
  • Ibu mengandung – ESP merupakan makanan tambahan dengan nutrisi yang terbaik, untuk membantu kehamilan dan perkembangan fetus dengan lebih baik.
  • Ibu-ibu yang menyusu – ESP membantu membanyakkan dan mengekalkan supply susu badan disamping pengambilan air yang cukup dan proses pengepaman yang konsisten. Kandungan susu badan itu sendiri adalah protin dan kalsium, yang juga merupakan kandungan nutrisi dalam ESP!
  • Pesakit diabetes – ESP mempunyai indeks glisemik yang rendah, di mana ia melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa. Jadi pesakit diabetes akan rasa kenyang lebih lama dan dapat mengawal kadar gula dalam darah.
  • Individu yang mementingkan penjagaan kulit – Kandungan isoflavon di dalam ESP memberi pembaharuan sel yang maksima, kulit akan jadi gebu dan lebih mulus. Isoflavon juga membantu menghilangkan parut jerawat, menjadikan kulit halus dan berseri.

Pendek kata semua lelaki, wanita, tua dan muda yang nak  sihat dan bertenaga amat disarankan untuk mengamalkan ESP.

promosi esp shaklee 1

Apa lagi, untuk dapatkan promosi ini, jomlah pakat share dengan kawan-kawam & keluarga! Dapat 4 orang yang nak share beli ESP, korang dah dapat enjoy promosi ESP Shaklee ni tau! Jimat RM126 kat situ!

 

KLIK SINI untuk baca lebih info tentang ESP.

Untuk info lanjut atau pesanan produk Shaklee:

Sms / Whatsapp : 017-423 8980
Pm di fb : Minurul Legacy (SID 889149)
Pengedar Shaklee Di Gong Badak, Unisza & UMT, Terengganu.

Related Post