Siapa suka minum smoothies? Saya suka sangat, especially jika dijadikan sebagai breakfast. Boleh kenyang sampai lunch hour tau. Dah la sedap dan menyihatkan. Kalau beli smoothies yang jual kat KLCC tu, harga mesti mencecah belasan Ringgit kan? So why not kita buat sendiri je smoothies kita, lebih sihat sebab kita boleh kurangkan gula dan yang paling best sekali, kita boleh gunakan ESP Shaklee untuk sumber tenaga sepanjang hari!

Resepi ESP Shaklee 2019

 

Sempena dengan promosi ESP Shaklee bulan ini, saya nak kongsikan dengan anda semua 10 RESEPI SMOOTHIES MENGGUNAKAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE, yang semestinya berkhasiat, mudah dan lazat. Tetapi sebelum bermula, jangan lupa sediakan bahan utama smoothies kita iaitu ESP Shaklee yang lazat ini ūüôā

 

esp-soy-protein

ESP membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti. Jadikan pengambilan protein harian anda lebih lazat dan berkhasiat dengan resepi-resepi smoothies berikut. Jadikan smoothies ini sebagai kudapan dan snek harian yang lebih bernutrisi, sesuai untuk anda yang inginkan bentuk badan langsing, kulit yang cantik berseri dan terasa lebih bertenaga menjalani rutin harian yang sibuk.

 

JOM MINUM ESP!

 

Resepi ESP Shaklee 1

 

Resepi ESP Shaklee 4

 

Resepi ESP Shaklee 2

 

Resepi ESP Shaklee 3

 

Resepi ESP Shaklee 5

 

Resepi ESP Shaklee 6

 

Resepi ESP Shaklee 7

 

Resepi ESP Shaklee kiwi

 

Resepi ESP Shaklee oreo

Resepi ESP Shaklee nenas

Macam mana? Terliur tak tengok semua 10 resepi ESP smoothies ni? Mesti best kalau dapat minum setiap hari kan. Jangan lupa mencuba resepi-resepi istimewa ini dan dapatkan ESP Shaklee anda sekarang juga daripada kami.

 

KHASIAT ESP SHAKLEE

 

  • AWET MUDA: Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain struktur tubuh kita.Pengambilan ESP Shaklee secara konsisten adalah kunci kepada kesan awet muda yang opimum.

  • KULIT YANG SIHAT DAN CANTIK: ESP Shaklee dapat merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan dan pigmentasi, agen ati penuaan, mengembalikan kelembapan kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan proses penyembuhan lukadan mengurangkan kesan parut.

  • TENAGA BERPANJANGAN: ESP Shaklee adalah pembekal tenaga segera dan dapat meningkatkan sistem imun tubuh, maka ianya baik untuk memastikan kita kekal bertenaga, mencegah migrain,¬†gastrik, insomnia dan stress. Juga sangat sesuai¬†mengekalkan tenaga bagi mereka yang berpuasa.

 

  • MEMBAIKI PIGMENTASI: ESP Shaklee dapat melambatkan proses penuaan, membaiki masalah rambut seperti uban dan kegugugran rambut, membantu mengurangkan jeragat dan pigmentasi, kedutan dan tanda-tanda penuaan.

 

  • BAIK UNTUK PROSTAT: Genistein yang terkandung dalam kacang soya non-GMO terbukti dapat mencegah pertumbuhan dan perebakan sel kanser

 

 

Amalkan 3 sudu ESP Shaklee setiap hari sebagai sarapan pagi atau minum petang, rasanya yang lazat dan penyediaannya yang mudah pasti membuatkan hari anda lebih ceria bertenaga.

 

 

Untuk info atau pesanan produk Shaklee:

Pengedar Shaklee Kuala Terengganu, Gong Badak & Kuala Berang, Terengganu.

Related Post