Sempena dengan promosi Vitamin C Shaklee bulan ini, hari ni saya nak mendedahkan satu testimonial istimewa daripada adik kandung saya sendiri, Fatin. Kita biar gambar berbicara dahulu.

vitamin c shaklee

Sebelum & selepas penggunaan Vitamin C, Vitamin E & ESP Shaklee.

Sebelah kanan adalah gambarnya 2 bulan yang lalu. Manakala sebelah kiri adalah gambar terbarunya sekarang. Kulit Fatin memang jenis normal dan tak banyak masalah. Tapi semenjak Fatin bekerja di pelantar minyak (offshore) sebagai petroleum engineer, kulitnya mula jadi bermasalah kerana suhu panas, pendedahan cahaya matahari di laut dan persekitaran yang tidak bersih di sana. Maklumlah korek-korek minyak, habis semua wap dan gas-gas minyak tu keluar kat situ.

 

Fatin mula rasa tidak selesa dengan kulitnya terutama di bahagian mula kerana jerawat-jerawat baru yang tumbuh akan meninggalkan parut hitam di wajahnya. Siapa kata orang kulit elok tak perlu jaga kulit kan. Kalau tak jaga betul-betul, jerawat akan mula naik dan kulit licin pun boleh berubah menggerutu.


Alhamdulillah setelah Fatin amalkan Vitamin C Shaklee, Vitamin E & ESP Shaklee secara konsisten, selepas 2 bulan inilah hasilnya. Siapa yang tidak berpuas hati dengan kesan yang terbaik ini kan. Kini kulit Fatin tidak lagi sakit dan bermasalah akibat jerawat yang tumbuh dengan banyak.

Ketara perubahannya kan? Jika anda juga mempunyai masalah seperti Fatin, saya sangat menggalakkan anda mencuba Vitamin C, Vitamin E & ESP Shaklee ini. Antara khasiat 3 vitamin-vitamin ini ialah:

set kesuburan shaklee 1Vitamin E Complex & Selenium with Grape Seed  Extract

1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, jerawat dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit muka dan seluruh tubuh dari dalam. Vitamin E juga dapat menghilangkan parut dan jeragat dari dalam struktur kulit, bengkak dan ulser kulit. Boleh disapu terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.
vitamin c shaklee 1
Sustained Release Vitamin C 
Vitamin C dapat membantu proses pembaikan tisu (bekas² jerawat & parut) dan mencerahkan kulit. Ia juga merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit secara semulajadi, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit. Vitamin C amat terkenal dan sebati sebagai regim kecantikan sejak dahulu lagi. Pengambilan Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menghalang pembentukan pigmentasi yang merupakan penyebab utama kepada jeragat pada kulit.
vitamin c shaklee 2
Energizing Soy Protein (ESP)
Protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan tona warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protein untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut. ESP mengandungi asid amino yang penting untuk membina kuku, otot, rambut, kulit dan lain-lain. Ia merangsang pembentukan semual sel kulit dan otot, mengurangkan kedutan, mengembalikan kulit yang cerah dan kepejalan otot, mengurangkan pigmentasi dan mengurangkan kesan parut. Pengambilan ESP yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

 

KLIK SINI untuk melihat testimonial-testimonial pengguna Shaklee yang semakin jelita setelah menggunakan Shaklee.Nak perubahan mcm ni jugak?  Bulan ni ada promo Vitamin C tau, elok sangat kalau grab sekarang. Hubungi kami untuk mendapatkan harga istimewa anda.

 

Shaklee Independent Distributor:
 
NURUL ZAKEYAH ,
WhatsApp/sms: 017-423 8980
COD: KLCC & Batu Caves
vitaminurul@gmail.com

Related Post